2011. február 9., szerda

Tejszínes-baconös csirkemell spagettivel

Nagyon szeretem a húsokat. Tejszínesen pedig még jobban. :) Viszont a rizs-krumpli köretet már kezdtem unni, és az jutott eszembe, mi lenne ha tésztával próbálnám ki. És valamivel még fel kellene dobni ezt az egészet...maradt egy kis bacon, az pont jó lesz megpirítva.

Már többször készítettem el ezt a változatot, nagyon bejött mindenkinek. Bátran ajánlom kipróbálásra.

Hozzávalók(2-3 főre)

fél csirkemell (vagy pulykamell, vagy akármilyen husika), 3 dl főzőtejszín, csíkokra vágott bacon, 5 dkg reszelt sajt, 25 dkg spagetti tészta, só, bors
Először pici olajon ropogósra sütjük a bacont.
Majd kevés olajon puhára pároljuk a felkockázott, vagy csíkozott csirkemellet.
Felöntjük a tejszínnel, sóval, borssal ízesítjük. (óvatosan a sóval, mert a bacon is elég sós) Amikor felmelegszik a tejszín, beletesszük a reszelt sajtot. Felforraljuk. Én egy kis keményítőt is tettem bele, hogy megfelelő sűrűségű legyen a tejszínes szósz. Ha kész, levesszük a tűzről, és beleszórjuk a megpirított bacont.
Jól összekeverjük. Közben kifőzzük a tésztát. Egy tányérba tesszük, majd ráhalmozzuk a tejszínes húst.
Nekem ez nagy kedvencem, isteni ebéd lett belőle.

Jó étvágyat mindenkinek!

1 megjegyzés: