2014. február 2., vasárnap

Csokis-banános süti

A hideg, téli idő gyakran a konyhába "zavarja" az embert, ahol a sütő bekapcsolása, és néhány hozzávaló összekeverése után máris jobban érezzük magunkat. Az ehhez hasonló hétvégéken egyszerűen nincs más megoldás, sütni kell. :) Meglátni és megkívánni, Nyammm oldalán bukkantam rá, és muszáj volt elkészítenem. Egy apróság hiányzott csak...a banán, úgyhogy ilyen időben irány a bolt. De megérte! :)


Hozzávalók ( 20 x 40 cm-es tepsihez)

  • 2 tojás
  • 10 dkg cukor
  • 13 dkg vaj
  • 3 banán
  • 20 dkg liszt
  • 1,5 tk sütőpor
  • 10 dkg tejcsokoládé
  • 10 dkg étcsokoládé


A tojásokat habosra keverjük a cukorral, majd hozzáadjuk a megolvasztott vajat.
A banánokat villával szétnyomkodjuk. Én bedobtam a turmixgépbe a nagyobb darabokra vágott banánokat, és egy pillanat alatt már kész is volt.
Hozzákeverjük a cukros masszához, majd beleforgatjuk a sütőporos lisztet, végül a darabokra tördelt csokit is, én az egyszerűség kedvéért csokipasztillákat használtam.
Sütőpapírral bélelt tepsibe öntjük a masszát.
180°c-ra előmelegített sütőben kb. 20-25 perc alatt készre sütjük, de tűpróbával ellenőrizzük.
Megvárjuk amíg kihűl, majd szeleteljük. Akinek kevés a tésztában rejlő csokoládé, készíthet a tetejére csokimázat is.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése