2011. szeptember 4., vasárnap

Arculatváltás

Jó helyen jársz, ez még mindig a Flower receptes ládikája, csak a régi tartalmat egy új külsőbe bújtattam. :)
Amikor január 20-án elkezdtem a blogírást, nagy lendülettel vágtam neki ennek a dolognak, méghozzá annyira nagy lendülettel, hogy a külsőségekre nem fektettem túl nagy hangsúlyt. Csak gyorsan kiválasztottam magamnak egy bloggeres témát, színt és hátteret, és már kezdődhetett is a móka.
Azóta eltelt több mint fél év és ugyan tartalmilag bővült néhány dologgal, de a blog külseje mit sem változott. A játék indítása pedig remek lehetőséget adott, hogy a nyertes kihirdetésekor egy teljesen új arculattal várjalak benneteket, és folytassam tovább a "munkát". :)
Itt láthattok egy képet a régi verzióról, ami most már a múlté:


  • Remélem nektek is tetszik az új külső, és maradtok továbbra is az olvasóim!

4 megjegyzés:

  1. Most láttam rengeteg szép szakácskönyved van, nekem egy Jamie Oliver szakácskönyv az álmom, sajnos eddig még csak álom, de hátha összejön egyszer.:)

    VálaszTörlés
  2. Jól néz ki az új dizájn. :)))

    VálaszTörlés
  3. Kati, biztosan összejön, az álmokat nem szabad feladni! :)
    Petra, köszönöm szépen...ezek szerint megérte a munkát. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett az új "ruhád"...hajrá-hajrá, továbbra is várjuk a finomabbnál finomabb recepteket :)

    VálaszTörlés