2011. január 19., szerda

Kulináris élvezetek a filmvásznon

Nagyon szeretem a filmeket, elég sokat járunk moziba. A Julie és Julia-t nézve azon gondolkodtam, hogy szinte nincs is olyan film, amiben ne lenne legalább egy-két rövidke jelenet, amikor a szereplők esznek, vagy főznek. (Az ivást ne is számoljuk ide, mert gondolom mindenki ismeri a "Dallas-os játékot" :) )

Szóval kisebb evős jeleneteket minden filmben láthatunk, az utóbbi években azonban mindig akadt egy-egy film, amiben komolyabb szerepet kapott a gasztronómia. Én ezekből szeretnék szemezgetni, a teljesség igénye nélkül természetesen. Ezek között vannak jók és rosszak, egyetlen szempontom volt, hogy a főzésről, evésről szóljanak.


Ha van még ötletetek ilyen filmekre, vagy akár jelenetekre, írjátok meg!

2 megjegyzés:

  1. ...és mi a helyzet a Napsütötte toszkánával vagy a Bor, mámor, provansszal?

    VálaszTörlés
  2. Én egyiket sem láttam, de majd pótolom a hiányosságomat :)

    VálaszTörlés