2011. január 18., kedd

A tökéletes cappucino

Nem vagyok nagy kávérajongó, sőt az igazi feketét meg sem tudom inni. Ha már koffein, akkor a cappucino jöhet szóba. Minden kávézóban, pubban teljesen másként csinálják, két egyformát talán nem is ittam még. A skála elég széles, a szinte ihatatlantól (a langyos tejeskávé, tetején flakonos műtejszínhabbal), az egészen jóig terjed. A tökéleteset azonban én  (ez itt a reklám helye) a McCafé-ban találtam meg.
Számos variáció közül válogathatok, a kiszolgálók mindig nagyon kedvesek, és a kávé minősége mindig ugyanolyan. A kedvencem azonban a tejhab díszítése, amit az ünnepek alkalmához igazítanak. Karácsonykor például kaptam már fenyőfát, hóembert, vagy csillagot is a kávémra.
A minőséget meg kell fizetni, szokták mondani, nos igen, az ára elég húzós, de ennek ellenére ajánlom mindenkinek, hogy legalább egyszer próbálja ki. Kedvcsinálóként pedig szolgáljon ez a kép.
Kellemes kávézást! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése