2011. június 12., vasárnap

Gyros tál

Ha elugrunk az egyik bevásárlóközpontba, és éppen evésre kerül a sor, akkor általában gyrost szoktunk enni, pitában vagy tálban. Nagyon szeretjük mindketten, így került képbe egyik nap, hogy a hétvégére készítsünk egy gyros tálat.
Egyből levert a víz, hogyan fogok én olyan frankó kis tálat készíteni...de aztán egy kis utánajárás, és már el is múltak a kétségeim. :) Az biztos volt, hogy tortillát és tzatzikit csinálok hozzá. A többi pedig jött magától, nem is írok konkrét mennyiségeket és receptet sem. :)

Pulykamellet vettem, apró csíkokra-kockákra vágtam és megszórtam egy kis gyros fűszerkeverékkel, így pihent egy gyenge órát a hűtőben.
Közben elkészítettem a tortillákat és a tzatzikit. Majd kevés olajon megsütöttem a husikat, közben egy adag sült krumplit betettem a tepsibe, hogy megsüljön a sütőben.
Végül egy kis friss zöldséget vágtam fel: uborkát, paradicsomot, lilahagymát és jégsalátát.
Miután a krumpli és a hús is elkészült, egy tálra szedtem mindent, és egy kis tál tzatzikivel kínáltam.
Nagyon finomra sikerült. Minden teljesen olyan volt, mint amit venni szoktunk. A tzatzikiről és a húsról sem mondanám meg, hogy nem bolti. Az biztos, hogy gyakran fogom elkészíteni.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése